Monday, February 20, 2012

Fund Raising 募款計畫



Dear friends,

On March 30, 2012, I will be going to Haiti for a mission trip with a group of people from Missoula Valley Church. This trip is a personal challenge for me in the process of growing up and I am searching for how God wants to use me in his state. I also want to learn about Haiti’s culture and how the 2010 earthquake affects the living conditions of Haitians. I know that God loves Haitians and I want them to know too.

The main purpose of this mission trip is to serve, learn and love another culture. We will raise funds for the purchase and construction of a home for a needy family in Haiti. To build a house for a family is our main goal.

The expected cost of my own trip expense is $ 1300. I have set a personal goal to fund raise the money needed for this trip and become an effective person. I have been living in Missoula, MT for almost two years since I left Taiwan. I am no longer the little girl that only cares about my own business. I want to take on every challenge I meet in life and be an effective person to people around me. I know this trip is a big challenge for me but it is only a small step toward my goal of making a change in the world and becoming a useful servant for God. I need all your supports to help me accomplish this mission.
I have started my fundraising off with a personal donation of $ 200. I would greatly appreciate your help in reaching this target. Your donation will bring me closer to my goal and help me to accomplish an once-in-a-lifetime trip. Please make all donations to my parents or contact me on the blog.

Thank you for taking the time to read this letter. I will personally let you know how we do and update every event that is involve in this trip.

Sincerely,
Christine Shu



Here is the schedule of what we will do next:

Feb.12
Mission Meeting3
Feb.26
Mission Meeting4
Mar.11
Mission Meeting5
Mar.25
Mission Meeting 6
Mar.29
Pre-Trip Inspection
Mar.30 Friday
Flight from Bozeman, MT
April 7 Friday
Return from Haiti
April 15
Haiti Debriefing







 親愛的朋友們:

今年的春假 3/30~4/7 我將與Missoula Valley教會裡的人一起到海地做一個短宣。我們總共有26個人,年齡限制是17歲以上。這是我第一次嘗試到國外短宣,這段旅程是我給自己的挑戰也希望從這次的經驗我能學習能成長,也成為一個神所受用的同工。海地對我而言是一個未知的國度,我想要認識他們的文化,也想知道2010年的地震對當地的人們有什麼影響。我知道神愛海地,我希望海地人能夠認識神。

我們這次到海地短宣的目的是服務、學習、和愛另一個文化。我們將要在海地蓋一棟房子為一個需要的家庭,我們將用不同的募款方式,例如:剷雪、賣咖啡等,來籌備蓋一棟房子所需要的花費。

除了團體的募款之外,每個人各自的募款金額是美金$1500。我給自己的目標是募到所有需要的金額,除此之外,我想成為一個有影響力的人。兩年前,我從台灣飛到Missoula, MT,展開一段截然不同的新生活。離開了原本舒適的家、離開了我熟悉的生活、離開了熟悉的面孔,我才意識到這是多麼大的一個改變。但從那時起,我變得勇敢並開始接受以及面對任何我所遇到的困難及挑戰。因為我相信挑戰使人堅強使人成長,踏出自己舒適的城堡是很艱難的考驗,但當一個人離開了城堡才能開始影響周遭的人。所以即使我現在已經在國外了,但我還想到世界各個角落,成為神的門徒,用愛影響他們。但要達成這個任務,我需要你們所有的幫忙及支持。

我已經開始我的募款計畫,我個人的捐款金額是$200美金。其餘的募款金額$1300需要你們所有慷慨的捐獻,我會很感激所有幫助我的人,你們的奉獻將使我離我的目標更進一些。請連絡我的家人或在我的部落格上留言如果您有意捐款。

謝謝你們願意播空閱讀這篇信件,我會讓你們知道所有相關海地募款的活動以及更新我們行前的準備工作,我也會po上活動照片。如果有任何問題你們可以留言在我的部落格或是透過我的家人連絡我。

上帝愛你們,我也愛你們

                                                                                                                                               許欣瑋 上



這裡有接下來已定的行程:









Feb.26
會議4
Mar.11
會議5
Mar.25
會議 6
Mar.29
行前會議
Mar.30 Friday
搭飛機前往海地
April 7 Friday
返回美國
April 15
分享報告























Contact information:


許德勝(Dad):dersheng@mail.cjshs.tn.edu.tw


朱美妍(Mom):myc@mail.cjshs.tn.edu.tw


Christine Shu: hsinweishu@gmail.com










# Pleas make all donations through mailing thank you!
   Mailing address: 
1528 S. Higgins Ave., Missoula, MT 59801   to Christine Shu 


#台灣的朋友請把捐獻交給許爸或許媽,謝謝!






















4 comments:

  1. Shu Shu Train! How are you fundraising?? - Josh

    ReplyDelete
    Replies
    1. THE BLOG!!! this is my fundraising place^^
      im gonna put a lot more pictures and journals
      so check it often:))))))))))))))))))

      Delete
  2. Hey Shu! It's Madison from the Missoula Rally! I'm excited for you in doing this! It's really great! I hope you learn and grow from this experience, as well as I hope you find out what God's plans are for you. And to continue in growing your love for God. I understand your fundraising, is there anyway I can send you a personal donation? I know it would not be like alot, but it would be something at least. Let me know how I can donate to you...

    PS: I'm really glad I got to meet you :)

    ReplyDelete